سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اتحاد اسلامی

الهی توانی به مامسلمین ده تادر برابر توطیه های شوم دشمان اسلام مقاوم همچون سنگ واستوار همچون کوه باشیم  

 

                           الله ولی الذین آمنو یخرجهم من الظلمات الی النور

                            والذین کفروالاولیهم الطاقوت یخرجونهم من النور

                            الی الظلمات اولیک اصحاب نار هم فیها خالدون

  



نظرات دیگران: نظر
جواب بازی ها

1- در بازی Al emmo باید با استخوان پاک و سند ترحیم Baba رو مجبور به پایین اوردن پرچم کنید و بعد پرچم رو با سس کثیف کنید تا بتونید به دستش بیارید.  سند ترحیم روی میز اتاق شهر دار قرار داره. این پرچم رو باید روی کاکتوس قرار بدین و جلوی گاو رو باز کنین تا اون رو بندازه و شما بتونین گل کاکتوس رو بردارین .پایان قسمت اول. اقا اینقدر ایتم جمع نکنین بازی پر از ایتمه .
2-در مورد بازی های سری Tomb raider اطلاعی ندارم وبجز بازی های فکری                    /syberia,secret files/با بازی هایی که نقش اولش خانم ها هستن زیاد میانه ای ندارم.
3-shadow of colosuss یک بازی قابل تحسین از نظر این سبک بازی هاست.در این قسمت باید به نقطه حساس داخل دستش ضربه زده بشه. 


نظرات دیگران: نظر
امام خمینی (ره)...

شاید خیلی هامون امام رو یادمون میاد،‏ و خیلی هامونم یه چیزایی از دوران کودکی یادمونه،‏ اما تا حالا شده که در مورد چگونگی زندگی شخصی و اجتماعی امام مطلبی را دنبال کرده باشیم؟!! کتابی در این مورد خوندیم؟ از کسی چیزی شنیدیم؟ امام فقط یک رهبر روحانی بود که با استبداد و ظلم جنگید و اونها رو نابود کرد؟ آیا این شخص در محیط خانه و خانواده چگونه رفتار می کرد؟ و صد ها سؤال دیگه، که هر کدوممون می تونیم داشته باشیم.
کتاب های زیادی هستند که به نقل از نزدیکان و دوستان امام مطالبی رو نقل کرده اند.
در زیر به بعضی از ویژگی های ایشان می پردازم. این مطالب از خطبه های مقام معظم رهبری در 14-3-78 مصادف با رحلت امام خمینی (ره) آورده شده است.
«برای بارز بودن موارد ذکر شده، با کلیک کردن بر روی هر مورد می توانید توضیحات لازم در آن زمینه را گوش کنید.(البته هنوز فایل های صوتی اون تموم نشده-در حال حاضر در دست تعمیر است!!!-)»

ویژگی های امام خمینی (رحمة الله علیه) از زبان مقام معظم رهبری :
1. تقوی خصوصیت بزرگ امام.
2. عظمتش را به رخ نمی کشید.emam khomeini dar tabiid paris  namaz -امام خمینی در تبعید پاریس فرانسه در حال نماز
3. ویژگی های حوزوی (استاد جوان پسند و...) .
4. آغاز درخشش هوشیاری و غیرت دینی .
5. زندان و تبعید .
6. طراحی انقلاب و هدایت نهضت از راه دور .
7. تبیین مبانی ولایت فقیه .
8. از دست دادن فرزند و هجرت به پاریس .
9. سیره ایشان در اداره نظام .
10. زندگی خصوصی (یک انسان عارف، زاهد و منقطع از دنیای بد!).
11. دو خاطره (خبر شهید شدن یک ایرانی).
12. همه اینها ثمره تقوی بود.

خط و راه امام :امام خمینی در حال نماز در پاریس -emam khomaini  namaz paris
- راه امام، راه نجات کشور .
1. اسلام مهمترین گزینه خط امام .
2. تکیه به مردم، آزادی وعدالت اجتماعی .
3.دشمن شناسی .
4. علاقه به سر نوشت مسلمانان عالم .

خاطراتی از امام به گفته نزدیکان:
در اهمیت شمردن نماز اول وقت و به جماعت خاطرات زیادی از دوستان ایشان نقل شده است، آیت الله سید حسین بدلا در کتاب پا به پای آفتاب می گوید: « مکرر می شد من صبح تا ظهر خدمت امام در اتاق می نشستم و ایشان تا سر ظهر مطالعه می کردند و یک کلمه حرف نمی زدند مگر اینکه از ایشان سؤالی می شد که به اندازه سؤال جواب می دادند و جز اذان ظهر هیچ چیز مانع مطالعه ایشان نمی شد. الله اکبر اذان که شنیده می شد، قلم را زمین می گذاشتند و آماده نماز می شدند.
چنین خاطراتی را بجز با الگو گیری و آویزه گوش داشتن و سر لوحه زندگی کردن نمی توان زنده نگه داشت و این چنین راه امام را می توان سر مشق زندگی فردی و اجتماعی خود کنیم.»


امیدوارم که بتوانیم از خصوصیات امام در مسائل فردی و خانوادگی - اجتماعی و حتی سیاسی - معنوی و روحانی الگو بگیریم و رفتار، گفتار ،‏کردار ایشان را سر لوحه زندگی مان کنیم.

بر گرفته از وبلاگ خودم!!! یعنی اویس



نظرات دیگران: نظر
همراه خدا

میدونی وقتی خدا داشت بدرقمون میکرد بهمون چی گفت ؟
جایی که می ری مردمی داره که می شکننت، نکنه گول بخوری ! تو تنها نیستی تو کول بارت عشق می زارم که بگذری ، قلب میزارم که جا بدی ، اشک میزارم که همراهیت کنه و مرگ میزارم که بدونی برمیگردی پیشه خودم .

نظرات دیگران: نظر
مزیدآبادی

 

لب بسته و پر سوخته ، از کوی تو رفتم

 

                                                     رفتم به خدا! گر هوسم بود بسم بود

  

 

  همه چیز با یک نگاه شروع و با یک نگاه تمام !!!!!!

 

  اولی پر از معنا و دومی پر از تهی .

 

  آری،حق با توست

 

  من نفهمیدم ......... نفهمیدم در پس نگاهت چیست ؟

 

از بس در این شهر، به چشم های گرگ صفات خیره شده ام ، مجال دیدن و فهمیدن

 

نگاه معصوم تو را ندارم.

 

 این حرف ها دلیل محکم بر اشتباهات من است که فکر می کردم همه چیز تقصیر

 

 توست و تو بی معرفتی ..........

 

 رابطه من و تو فرا تر از یه نگاه از روی هوا و هوس و بچگی بود ولی من متوجه

 

این رابطه نشدم

 

 

 

ای کاش اصلا چشم های تو را ندیده بودم



نظرات دیگران: نظر
رفیق مهربون

     چندی پیش به مناسبتی با خود می اندیشیدم اگر در جاهای مختلف یه آشنا داشتیم اوضاع چه جوری پیش می رفت ؟! مثلا" اگر در نانوائی آشنا داشتیم مجبور نبودیم منتظر بمونیم و با یه نون سفارشی کارمون راه می افتاد ! اگر در دادگستری آشنا داشتیم دعاوی و پرونده هامون خارج از نوبت رسیدگی و همیشه هم از رای صادره خوشحال بودیم ! اگر با شهردار منطقه رفیق بودیم با یه تلفن چاله چوله های محله را پر می کردیم ! اگر رفیق بانکی داشتیم نونمون توی روغن بود و هر وقت وام می خواستیم آماده بود !
     اگر با پلیس رفیق بودیم با یه بوق همه چی تموم می شد و از جریمه خبری نبود !
     اگر با آیت الله شاهرودی رفیق بودیم راحت بهش  می گفتیم  چرا حرفها و ایده هایتان روی زمین مانده است ؟ کو آن "داد"ستانی از مردم ؟ اگر با آقای رئیس جمهور رابطه داشتیم بهش می گفتیم داره تموم می شه ! 4 سال رو می گیم . حواستون هست ؟!

     اگر خدمت مقام معظم رهبری می رسیدیم عرض می کردیم آقا! همه چی برای این مملکت مهمه . خیلی چیزها اولویت اولند اما خواهش می کنیم دستور دهید تعداد زیادی از این اولویت های مزاحم ! برای مدتی به مرخصی اعزام شوند تا رفاه و امنیت اجتماعی  که زیر ساخت توسعه و تمدن یک کشور محسوب می گردند  هر چه زودتر محقق شده و برای آحاد مردم قابل لمس شوند . 
     اما ما آدم ها  یک رفیق مهربان  داریم که همه جا و همه وقت می تونیم باهاش راز دل بگوئیم . همه عقده هامون  را باز کنیم هر چی دلمون بخواد از پیشگاهش  آرزو کنیم و بی هیچ تشریفات و آدابی  حرفهامون را بزنیم . اصلآ" لازم نیست وقت بگیری . با دفتر هماهنگ کنی . در مقابل
دهها نفر دست به سینه راه بری . اینجا با همون لباس خونه با یه مهر و تسبیح می شه "حضور" یافته و در محضرش مقدراتی را تغییر بدهیم . آری ما چنین رفیق مهربانی داریم که از او عافلیم . حیف !
  
  http://saf.blogfa.com



نظرات دیگران: نظر
شگفتی آفرینش انسان

شگفتی آفرینش انسان

سپس خداوند بزرگ، خاکی از قسمت های گوناگون زمین، از قسمت های سخت و نرم، شور و شیرین گرد، آورد آب بر آن افزود تا گلی حاضر و آماده شد، و با افزودن رطوبت، چسبناک گردید که از آن اندامی شایسته و عضو هایی جدا و به یکدیگر پیوسته، آفرید، آن را خشکانید تا محکم شد خشکاندن را ادامه داد تا سخت شد تا زمانی معین و سرانجامی مشخص، اندام انسان کامل گردید، آنگاه از روحی که آفرید در آن دمید تا به صورت انسانی زنده در آمد، دارای نیروی اندیشه، که وی را به تلاش اندازد و دارای افکاری که در دیگر موجودات،تصرف نماید. به انسان اعضا و جوارحی بخشید که در خدمت او باشند و ابزاری عطا فرمود که آنها را در زندگی به کار گیرد. قدرت تشخیص به او داد تا حق و باطل را بشناسد، و حواس چشایی و بویایی، وسیله ی تشخیص رنگ ها و اجناس مختلف در اختیار او قرار داد انسان را مخلوطی از رنگ ها ی گوناگون و چیز های همانند و سازگار و نیرو های متضاد و مزاج های گوناگون گرمی، سردی، تری و خشکی قرار داد سپس از فرشتگان خواست آنچه در عهده دارند، انجام دهند و عهدی را که پذیرفته اند وفا کنند، اینگونه که بر آدم سجده کنند و او را بزرگ بشمارند، و فرمود:«أسجُدوا لِأدَمَ فَسَجدُوا إلَّا إبلیسَ»(بقره 34)*بر آدم سجده کنید پس فرشتگان همه سجده کردند جز شیطان* غرور و خود بزرگ بینی او را گرفت و شقاوت و بدی بر او غلبه کرد، و به آفرینش خود از آتش افتخار نمود و آفرینش انسان از خاک را پست شمرد، خداوند برای سزاوار بودن شیطان به خشم الهی، و برای کامل شدن آزمایش و تحقّق وعده ها به او مهلت داد و فرمود:«انَّکَ مِنَ المُنظَرِینَ، إلَی یَومِ اَلوقتِ المَعلُومِ»(حجر37) *تا روز رستاخیز مهلت داده شدی*

سپس خداوند انسان را در خانه ای مسکن داد که زندگی در آن گوارا بود. جایگاه او را امن و امان بخشید و او را از شیطان و دشمنی او ترساند پس شیطان او را فریب داد، بدان علت که از زندگی آدم در بهشت و همنشینی او با نیکان حسادت ورزید. پس آدم یقین را به تردید، و عزم استوار را به گفته های نا پایدار شیطان فروخت و شادی خود را به ترس تبدیل کرد، که فریب خوردن برای او پشیمانی آورد آنگاه خداوند سبحان درِ توبه را بر روی آدم گشود و کلمه ی رحمت، بر زبان او جاری ساخت و به او وعده ی بازگشت به بهشت را داد. آنگاه آدم را به زمین، خانه ی آزمایش ها و مشکلات، فرود آورد، تا ازدواج کند، و فرزندانی پدید آورد، و خدای سبحان از فرزندان او پیانبرانی برگزید

 



نظرات دیگران: نظر
v w v w . b l o g f a . c o m

http://www.vwvw.blogfa.com

                                                                                                          http://www.vwvw.blogfa.com 



نظرات دیگران: نظر
وبلاک من (ستاره ثریا)

(مجموعه ای از آموزش کامپیوتر- کشکول- علوم غریبه- هنر و گرافیک و ...)
سری به من بزن  http://star-s.blogfa.com/



نظرات دیگران: نظر
خبر نامه بازی ها

دوسPlayStation 3ت داران بازی های کامپیوتر ی

rezabn2000.blogfa.com وب لاگ بازی   ماست (کنتور نمی اندازه) اگه در مورد سخت افزار و انواع بازی ها سوال داشتین هم اینجا و هم اون جا بپرسین خوشحال میشم از نظراتتون .(اخر هر هفته جوابتون رو میدم)
مینیمم قیمت ایکس باکس 360 به 325000 تومان رسید.
متاسفانه با شروع بازی های نسل جدید عمر سری اف ایکس 5200و5500 داره به پایان نزدیک میشه.
Tomb Raider Featureاین هفته شماره 7 سریال (ببخشید) بازی لاراکرافت Tomb raider با نامANNIVERSARY وارد بازار شد.
بازی جدید سری  دزدان دریایی کاراییب
با نام (At worlds end) برای دوست دارانش موجوده.
Elf Queenبازی بسیار ضعیف Queens quest رو اگر نخریدید چیزی رو از دست ندادید البته اندکی فکری که اون رو برای بازی کنندگان گروه سنی (ج) توصیه می کنم.  تا هفته اینده
 Monster MAdnessبازی که تا شنبه وارد بازار میشه.
قابل توجه دوستانی که کنسول ps 2 دارند بازی هایی بر روی Hdvd در بازار موجودن و ما باهاشون روی دستگاه های 300003 مشکلی نداشتیم.
Pine Technology GeForce® 8500 GT, (256 MB) PCI Express Graphic Cardکارت های گرافیکی 8500 در حد و اندازه های باکس هاشون کارایی ندارند .  (متاسفانه)
Ouat Entertainmentبازی Azur برای کسانی که میخوان یادی از پرنس فارس بکنن بد نیست البته با اون قابل رقابت نیست اما شبیه.


 بازی Call of duty 4 که هفته های قبل خبر از دموی ان را به شما داده بودم به بازار امد و علاقمندان به سبک اکشن اول شخص را خشنود کرد.


با سلام این بار سر و قت رسیدم حتما می پرسید چه ارتباطی با بازی های رایانه ای دارد؟ اما قطعا باید از طرفداران جدی مجلات رایانه ای و بازی های رایانه ای باشید این جشنواره از تاریخ ??/?? /???? لغایت سه شنبه ??/??/???? ادامه خواهد داشت می خواستم دیروز گزارش را برای شما عزیزان ارسال کنم اما متاسفانه به امروز موکول شد . واما جشنواره:
در خیابان حخاب واقع در خیابان دکتر فاطمی کانون پرورش فکری کودکان  در سه سالن اصلی برگزار شده و مجلات علمی و ورزشی نیز جداگانه در خارج از سالن ها در چادر هایی بر پا شده اند.
متاسفانه انتظاری که از روزنامه جام جم داشتیم براورده نشده و از بر و بچه های ضمیمه ها مخصوصا کلیک خبری نیست . تنها فرم هایی برای نظر سنجی و دو نفر از قسمت روابط عمومی به همراه فضایی بزرگ با دکوری مناسب .
روزنامه های همشهری و ایران حضوری به مراتب پررنگ تر دارند.
مجله دنیای بازی به همراه ارشیو های قدیمی و رایگان  به صورت ماهنامه در جشنواره شرکت کرده و دیدار از  ارشیو های مجلات دنیای بازی خالی از لطف نیست .
روا ندیدم از عزیزانی که در این جشنواره دور و مظلوم افتاده اند گزارش نکنم. در چادری که مجلات ورزشی حضور دارند دوستانی از مجلات مهندسی به نام نما حضور دارند که در صورت علاقه به مقاوم سازی ساختمان و مطالب تخصصی مهندسی ساخت و ساز حتما به این سالن سری بزنید. 
دیگر سخنی نیست امیدوارم بتوانید از جشنواره دیدار کنید. تا بعد...
Next Life for PC - Next Life PC Game - Next Life Computer Game بازیNext life یکی از بازی های ادونچر این هفته
Darkness Within*** Darkness within با سبک
ادونچر و البته ترسناک برای دوست داران این گروه
Image بازی     Stranger   در سبک RPG    برای علاقه مندان این سبک
PS2:
Microsoft Game Studiosدوستان پی اس 2 باز به من نگویید که چرا از این کنسول خبری نیست خود من هم از دلسوختگان دیار پی اس 2 هستم   اگر بیا ید حتما مثل این هفته مینویسم



نظرات دیگران: نظر
   1   2   3   4   5   >>   >
لیست کل یادداشت های موجود در هم نوشت

دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
دوره ارزانیست !!!
[عناوین آرشیوشده]