سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبر نامه بازی ها

دوسPlayStation 3ت داران بازی های کامپیوتر ی

rezabn2000.blogfa.com وب لاگ بازی   ماست (کنتور نمی اندازه) اگه در مورد سخت افزار و انواع بازی ها سوال داشتین هم اینجا و هم اون جا بپرسین خوشحال میشم از نظراتتون .(اخر هر هفته جوابتون رو میدم)
مینیمم قیمت ایکس باکس 360 به 325000 تومان رسید.
متاسفانه با شروع بازی های نسل جدید عمر سری اف ایکس 5200و5500 داره به پایان نزدیک میشه.
Tomb Raider Featureاین هفته شماره 7 سریال (ببخشید) بازی لاراکرافت Tomb raider با نامANNIVERSARY وارد بازار شد.
بازی جدید سری  دزدان دریایی کاراییب
با نام (At worlds end) برای دوست دارانش موجوده.
Elf Queenبازی بسیار ضعیف Queens quest رو اگر نخریدید چیزی رو از دست ندادید البته اندکی فکری که اون رو برای بازی کنندگان گروه سنی (ج) توصیه می کنم.  تا هفته اینده
 Monster MAdnessبازی که تا شنبه وارد بازار میشه.
قابل توجه دوستانی که کنسول ps 2 دارند بازی هایی بر روی Hdvd در بازار موجودن و ما باهاشون روی دستگاه های 300003 مشکلی نداشتیم.
Pine Technology GeForce® 8500 GT, (256 MB) PCI Express Graphic Cardکارت های گرافیکی 8500 در حد و اندازه های باکس هاشون کارایی ندارند .  (متاسفانه)
Ouat Entertainmentبازی Azur برای کسانی که میخوان یادی از پرنس فارس بکنن بد نیست البته با اون قابل رقابت نیست اما شبیه.


 بازی Call of duty 4 که هفته های قبل خبر از دموی ان را به شما داده بودم به بازار امد و علاقمندان به سبک اکشن اول شخص را خشنود کرد.


با سلام این بار سر و قت رسیدم حتما می پرسید چه ارتباطی با بازی های رایانه ای دارد؟ اما قطعا باید از طرفداران جدی مجلات رایانه ای و بازی های رایانه ای باشید این جشنواره از تاریخ ??/?? /???? لغایت سه شنبه ??/??/???? ادامه خواهد داشت می خواستم دیروز گزارش را برای شما عزیزان ارسال کنم اما متاسفانه به امروز موکول شد . واما جشنواره:
در خیابان حخاب واقع در خیابان دکتر فاطمی کانون پرورش فکری کودکان  در سه سالن اصلی برگزار شده و مجلات علمی و ورزشی نیز جداگانه در خارج از سالن ها در چادر هایی بر پا شده اند.
متاسفانه انتظاری که از روزنامه جام جم داشتیم براورده نشده و از بر و بچه های ضمیمه ها مخصوصا کلیک خبری نیست . تنها فرم هایی برای نظر سنجی و دو نفر از قسمت روابط عمومی به همراه فضایی بزرگ با دکوری مناسب .
روزنامه های همشهری و ایران حضوری به مراتب پررنگ تر دارند.
مجله دنیای بازی به همراه ارشیو های قدیمی و رایگان  به صورت ماهنامه در جشنواره شرکت کرده و دیدار از  ارشیو های مجلات دنیای بازی خالی از لطف نیست .
روا ندیدم از عزیزانی که در این جشنواره دور و مظلوم افتاده اند گزارش نکنم. در چادری که مجلات ورزشی حضور دارند دوستانی از مجلات مهندسی به نام نما حضور دارند که در صورت علاقه به مقاوم سازی ساختمان و مطالب تخصصی مهندسی ساخت و ساز حتما به این سالن سری بزنید. 
دیگر سخنی نیست امیدوارم بتوانید از جشنواره دیدار کنید. تا بعد...
Next Life for PC - Next Life PC Game - Next Life Computer Game بازیNext life یکی از بازی های ادونچر این هفته
Darkness Within*** Darkness within با سبک
ادونچر و البته ترسناک برای دوست داران این گروه
Image بازی     Stranger   در سبک RPG    برای علاقه مندان این سبک
PS2:
Microsoft Game Studiosدوستان پی اس 2 باز به من نگویید که چرا از این کنسول خبری نیست خود من هم از دلسوختگان دیار پی اس 2 هستم   اگر بیا ید حتما مثل این هفته مینویسم



نظرات دیگران: نظر
لیست کل یادداشت های موجود در هم نوشت

دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
دوره ارزانیست !!!
[عناوین آرشیوشده]